Saturday, March 7, 2009

Seminggu Di UiTMPP...huhuhu

Lame gak aku tak tulis blog…

Ape la yang aku buat sampai tak sempat nak tulis blog…

Maybe bzy tengok movie kot…huhu…

Buat mase skang, aku tak keje @ belajar lagi…

Duduk umah je…

Membosarkan badan…

Dan…

Mengabehkan borah…




Rabu, 25 Februari 2009, aku datang ke uitmpp…

Sebab nak amek transkrip ngan surat tamat pengajian dari HEA…

Then nak mintak cop pengesahan untuk semua salinan sijil yang aku dah buat…

Aku nak masuk MIAT UniKL untuk EASA Program…

Cadangnye untuk intake bulan 4 ni la…

Tapi, Khamis baru hantar, sebab aku terus faks, gune faks uitm, FOC..huhu…

Jumaat, aku call En. Zul, person in-charge for EASA Program…

Die kate dah terime, complete, n akan call aku kalau ade interview…

Fuh…settle…!!!

pastu terfikir nak buat SKP (Skim Khidmat Pelajar) kat uitmpp…

nak dapatkan duit sikit before g MIAT…

N belajar serba sedikit tentang sistem dalam pejabat…

Tapi ade je prob…Ketua Program takde la…Orang HEA takde la…TP takde la…

Nak tak nak aku kene stay lagi kat sane…

Sabtu Ahad tolong Md Nor jaga gerai komander…

Name je gerai komander…

Tapi bukan komander yang jaga…

Yang jaga gerai tuh…

Md Nor (Nak quit uitm),

Aku (Bukan komander lagi dah)

ngan Awie (Kawan Md nor dari Segamat)…

Mane komander nyer...??? sedih tol…

Pastu ngan cite2 komander yang aku dengar…

Lagi la bertambah sedih aku…

Takpe, tu cite lain kali ek…

Pastu, Isnin, aku try nak jumpe TP…payah betol nak jumpe…

Memanjang takde…takpe sabar je la…

Pak Su pown takde, tak dapat nak sembang2…

Selasa, pagi tu aku dah settle kan, tapi kene hold on jap…

Tunggu keputusan Pembantu Pendaftar HEP…

Then, dapat call…

Cik Hafidzah cakap, minggu depan baru gtau jawapannye…

Takpe la kalau camtu…

Kak Lia n Puan Salina ade mase tu, cerah sikit peluang aku untuk dapat keje kat situ…

Then, petang selasa tu aku balik Taiping

Dekat seminggu aku kat uitmpp…

Boleh jumpe ngan Khairunnisa hari-hari..hehe..

Bestnyer…tapi die bzy cket…

Ngan test, assignment, tournament taekwando mase Sabtu Ahad tu…

Jadi plan nak dating memang tak boleh la…

Takpe…understood…

Now, tengah menunggu jawapan dari uitm…

Hopefully positive…Korang doa-doa kan lah…

No comments:

Post a Comment